fredag 25. november 2011

Adventshelg

Helgen er her og mye skjer ute i "den store verden"...I kveld skal jeg være med mine jenter på kino...hold dere fast: Twilight-"Breaking Dawn"...har sett alle filmene, og liker dem veldig godt. Litt uvirkelig fra vår hverdag, men helt ok.
I morra er det gammeldags julemarked Inspirasjonshuset. Var der i fjord og det var masse fint å få kjøpt av mange kreative utstillere. Gløgg og bålkos blir det nok også!
Senere på kvelden er det åpningsfest på Fønix treningssenter. Har meldt meg inn å håper å komme igang med trening over helgen.
Helgens høydepunkter avsluttes i Brumunddal kirke med konsert av Furneskoret og Brummund Brass! Da har denne helga gått.



Adventskalenderen er på plass og den skal min yngste datter få i år..Hun er litt lita ennå...heldigvis for jeg syns det er spennende å lage småpakker!
Ellers så skal jeg vaske og pynte litt i helgen. Det er viktig at jeg trives og har det koselig rundt meg nå.
Ønsker alle en trivelig adventshelg. Lev i nuet og ta vare på hverandre. Klem :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar