mandag 11. juli 2011

Loppis

Da er en arbeidsdag over. Har en dag til på jobb, så tar jeg ferie. Det skal bli deilig å slappe av og gjøre bare det jeg har lyst til. I helgen var jeg i Sverige på Loppis. Og har fått tak i vaskebrett både til meg selv og barnebarnet mitt. Og masse andre flotte ting! Har kost meg og fått slappet av godt i nydelige omgivelser på hytta til venninda mi i Furudal.
Her er noe av det jeg fant på Loppis i helgen. Ante ikke at det fantes så mye flott og billig på Loppis i Sverige!!!

Ett gammelt Carl Larssons bilde og vaskebrett til meg og barnebarnet var også noen av skattene jeg fant. Og en gammel vannekanne i zink og ett melkespann. 

Jeg har heklet gardinbånd til min venninde i helgen


Utsikt mot sjøen fra hytta

Nydelige blåklokker pryder terassen i en gammel gul mugge. Ønsker alle en avslappende og koselig kveld. Ta vare på hverandre. Klem fra Elin





1 kommentar:

  1. Gled deg til ferie. Det er rett og slett fantastisk. Så mange fine ting du fant på loppis. Jeg håper å få med meg både antikk og loppis nå når jeg stikker til Danmark i helgen. Ha en nydelig kveld. Klem fra Elin:)

    SvarSlett