mandag 27. februar 2012

Det er VÅR...

Primula i kjøkkenvinduet

Her har jeg sydd en solskjerm av ett stativ fra Ikea og linstoff...

Lys jeg har laget med serviettmotiv som passer fint på kjøkkenet
Det drypper fra taket og fuglene kvitrer livlig i vei ...og snart ser vi hestehoven krype frem.
Jeg kan i alle fall drømme.... Det er overskyet og forferdelig glatt ute i dag. Og vårfornemmelsen lar vente på seg i dag...
Men våren er like rundt hjørnet nå...og det går mot lysere og varmere tider.
Kjenner at kroppen også livner litt til nå i disse dager selvom jeg fremdeles har vanskeligheter med å få med meg kroppen på det jeg vil!
Tenker man positivt så går ting så mye lettere, og nå ser jeg fremover mot bedre tider i så måte.
Det er mye å glede seg over i livet selvom det butter litt av og til...det har jeg erfart.
Nå begynner energien og motet å komme tilbake og masse ideer skal realiseres.
Gleder meg til å komme igang på jobb og med alle mine hobbyer.
Her har jeg brukt samme serviettmotiv som min datter Lene Iselin har brukt på bildet jeg fikk av henne i bakgrunnen

Dette laget jeg til min kjære mamma som er så snill!

Her har lyset laget en grop rundt servietten hvor det er plass til te-lys!
Akkurat nå driver jeg å strikker votter til meg selv og er akkurat ferdig med lua til min datter...og jammen tror jeg det blir en kjole til barnebarnet mitt i vår også.
Ønsker alle sammen en fin vår...og husk å ta vare på hverandre. Klem :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar