onsdag 17. august 2011

Klokka den går og går å kommer aldri til døra!

Første dag på jobb etter ferien i dag. Veldig spesielt å se igjen både små og store....og noen helt nye små som har begynt i bhg dette året. Dagen har vært laaaang, men det er jo slik de første dagene etter ferien. Men til gjengjeld så har jeg hatt kvalitetstid med både små og store i dag! Tiden er noe som man kan både ta og føle på. Noen ganger går tiden så alt for fort, mens andre ganger så skulle man ønske at tiden sto stille! Det beste jeg kan gjøre med tiden er å ikke bruke klokke! Jeg blir så opphengt i tiden når jeg vet hva klokka er....så det beste er ikke å bruke klokke på armen...og vil jeg vite tiden...eller rettere sagtvite hva klokka er, så kan jeg jo bare spørre ....i mellomtiden så syns jeg det er greit at tiden går uten at jeg vet at tiden går!

Har klokker høyt og lavt inne i huset, men de er mest til pynt...er så vant til dem ....at jeg "glemmer" å se hva tiden er. Deilig!


Har vært ute å lagt på mere shingel på lekestua til Leah...Ble ferdig med ene siden!
Ønsker alle som titter innom en fin onsdag og håper at uansett tid, så er det kvalitetstid med deg selv eller sammen med andre! Klem fra Elin

1 kommentar:

  1. HEI Elin. Det er så koselig å lese bloggen din...ta gjerne en titt innom min nye blogg:) Hils damene på jobb fra meg...savner dere jeg:( Klem Mari

    SvarSlett