tirsdag 28. februar 2012

Ny dag og nye muligheter

Primulaen i kjøkkenvinduet strekker seg mot sola

Denne fikk jeg av barna mine på morsdagen
Sola skinner, fuglene kvitrer og det drypper fra taket....er bare en ting å si...vårstemning!
Hvite heklede glassbrikker har fått plass i ett norgesglasslokk
Tekoppen skal nytes i solveggen i dag...mens jeg tenker på hva jeg skal bruke denne nydelige dagen til ...og tankene mine går også til mine kjære..spesielt min mor som skal i begravelse etter sin bror i dag, og hans familie :-(



Livet må gå videre men det kan av og til føles urettferdig og vondt. 
Man setter ekstra stor pris på livet og de kjære man har rundt seg til daglig.
Det er viktig å ta vare på hverandre..hver dag. Man vet aldri hva morgendagen bringer.
Lev i nuet og ta vare på de små øyeblikk i livet.
Gammel noe utslitt slagbenk som min datter Aina har fått tak i til meg. Den er litt større og mere robust enn den forrige jeg pusset opp

Her er sluttresultatet...med teksten Carpe Diem som er fransk og betyr Grip dagen! Putene er laget av kjøkkenhådklær fra Ikea...den hvite er laget av en strikkegenser kjøpt på loppa for 5,-
Klem fra Elin:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar