torsdag 11. august 2011

Lekestue

I dag har det meste dreid seg om lekestue. Og været har vært alt fra overskyet og kaldt til sol og varmt. Det har vært gøy så langt, men jeg må si : Aldri mer flatpakker! puh....men man må ikke gi opp!
Jeg har blitt satt på mang en tålmodighetsprøve underveis, men kom meg videre....takket være min eldste datter. For makan til jente finnes ikke! Hun har en egen evne til å være positiv!
Og når barnebarnet mitt kommer hjem og lyser opp som ei sol når hun får se lekestua...da er livet herlig! Da er alt strevet underveis glemt! Det blir nok mye lekestue fremover, men skal også gjøre litt andre ting.
Til uka begynner jeg såvidt på jobb igjen. Gleder meg til å se igjen både små og store.


Døra og vinduet er på plass


Ei lita og kjempespent frøken  kom hjem fra barnehagen i dag

Værmannen i oppholdsvær og sol  Klem fra Elin



2 kommentarer:

  1. Herlig jente :) og så det blikket.Nå får nok mormor henge i å lage pynt og stæsj til dukkehuset:)

    SvarSlett
  2. Heisann
    for en skjønn jente...og tenker hun er fornøyd med dukkehus :o)
    Takker forresten for hilsen hos meg :o)
    Denne vasken har jeg snoket litt på en stund...hun begynte på 100 kr....men etterhvert har hun satt ned prisen. Nå fikk jeg den for 600 og er fornøyd!
    Ikke mye slitt er den nei....

    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett