mandag 9. april 2012

Det snør, det snør....

Tiddelibom...ja det er det det gjør...ja i dag har det lavet ned hele dagen.
Heldigvis er det nok å finne på inne og man kan ikke la dette gå utover humøret.
Tre små gule egg ligger sammen med ett hjerte og ett gult kubbelys

Lys med serviettmotiv...i dag skal det tennes for å gi varme og energi

Høne og kylling strikket og tovet, roper om å få stå fremme en liten stund til...

Tenkte jeg skulle rydde bort påsken i dag, men i mangel på SOLA så tror jeg det skal få stå en dag eller to til...de gule lysene står å skinner for seg selv og oss som er tilstede...de gir energi i en kald kropp!
Jeg har bare kost meg på sofaen i hele dag og nå blir det snart middag og vafler til kvelds.
I morra er hverdagen over oss igjen...for noen kommer den tilbake som den var før påske, men for andre starter den litt annerledes på både godt og vondt!
Jeg tenker tilbake på denne påsken hvor jeg har brukt tiden på å være sammen med min familie. Vi har kost oss sammen...og det å få være sammen betyr veldig mye for meg. Spise god mat og samtale rundt måltider, se en god film på tv sammen...eller bare være til for hverandre.

Livet er skjørt og i påsken har mye skjedd i min nære omkrets som beviser ennå en gang hvor skjørt livet kan være...og da setter man ekstra stor pris på hverandre og den tiden man får være sammen.
Man skal ikke ta hverandre for gitt...så lev i nuet og ta vare på hverandre.
Klem fra Elin :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar