tirsdag 17. juli 2012

Loppis er gøy...

Når man kan finne så mange fine skatter er loppis gøy!.
Jeg har i år som i fjord vært på loppis i Sverige sammen med ei god venninde....vi er like gale på loppis begge to.
I år hadde jeg også med meg min yngste datter som var mer gal enn oss viste det seg.......hvis det går ann! 
Min venninde har vært på loppis maaange ganger og hadde også med seg sine to yngste døtre.
Vi har storkost oss og funnet mye bra... syns vi selv....og gleder oss allerede til neste sommer.

Har fått hengt opp ei lita hylle over slagbenken min....her har jeg fyllt den opp med lyseblå kopper og boller fra Modern House, en gammel hjulvisp,kjevle og vekt.

Den lyseblå boksen er i metall og kjøpt på Kremmerhuset

Den gamle vekta har jeg fått av min mor og kjevla er fra årets loppis

kan huske vi hadde en slik hjulvisp hjemme som min mor vispet krem med...

Det har vært mye regnvær og lite opphold og sol...men er man på loppis spiller ikke været så stor rolle....Og på hytta til min venninde er det alltid godt og avslappende å være...de har fått seg ett koselig "smultronstelle" hvor man kan senke skuldrene og nyte å være til.


Kom også over en artig liten sak som jeg ikke har sett maken til før....en salatbestikkholder som settes på bollekanten...bollen er også kjøpt på loppis...og finnes i mange str

Den var riktig så staselig der den holder styr på salatbestikket i bollen
 
Nå i disse dager hvor vi har fått senket skuldrene og pakket ut og fått på plass det meste av årets funn....så ønsker man at solen skal titte frem og gi oss litt lys og varme.
Men den Norske sommeren fornekter seg ikke...
Jeg har nå fått tak i europaller og hvis ryggen og nakken holder skal jeg starte opp med prosjekt hagemøbler....og håper snart sommeren kommer slik at jeg kan sitte ute i mine nye hagemøbler langt ut i de sene sommerkvelder.....kanskje med en aldri så liten minisup i årets loppefunn av ett bittelite glass hvor teksten er minisupen! Syns dette var litt søtt!


Og mens vi venter på at sommeren skal komme før den er over på kalenderen, så vil jeg leve i nuet og ta vare på meg selv og mine.
Ønsker alle som titter innom en fortsatt god sommer.


                                             Klem fra Elin :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar