tirsdag 6. september 2011

En dag jeg sent vil glemme

Ny dag og nye muligheter heter det så fint...og det har denne dagen bevist til fulle!
Jeg har hatt besøk av ei venninde som jeg har kjent siden jeg var 6 år. Vi har vært gjennom det meste som livet kan by på av godt og vondt.
Dagen i dag kommer jeg til å leve lenge på. Hun kom som bestilt med solskinn til mitt sinn med hele seg...og for en dag! Håper jeg også klarte å gi henne noe tilbake.
Ei fantastisk dame som jeg er stolt av å kjenne. Vi har spist grønnsakssuppe med hjemmebakt focacciabrød ved siden av.
( Grønnsakssuppa var pose fra Toro, men ikke si det til noen da! )
Vi avsluttet dagen på bruktbutikken i Moelv og der fant jeg mye fint!
Ett middag/frokostservise i hvitt og lyseblått. Lyseblått er blitt min nye yndlingsfarge!
Bilder kommer senere...for esken står trygt i bilen og skal tas inn i morra når jeg er helt alene.
Da skal jeg kose meg med esken med det rare i uten andres bemerkninger om hva jeg har kjøpt som jeg egentlig ikke trenger osv....(også kan jeg lure det inn i skapet) Og ta det frem til middag/frokost en dag og svare når de lurer at dette har jeg da hatt en stund! Hi-hi
Nå skal jeg finne meg en kopp med godnatte og kose meg på sofaen før det er sengetid.
Har laget litt høststemning på trappa i dag

Litt rogn ble også med hjem i dag. De står i fin kontrast til sølvfatet og det hvite. Litt drivved må også være med for å skape riktig stemning

Noen nyper fikk også være med inn...de skal jeg plukke flere av. Fine å træ på ståltråd.

Her er eggehøna jeg kjøpte i dag...er den ikke fin? Den bare sto der og klukket til meg ...ta meg med hjem...klukk..klukk

Dette nydelige lyset fra Løiten-lys fikk jeg av venninda mi i dag, og det har fått plass på badet. Der står det på ei cd-plate med småsteiner i turkis. (det var yngstedattera mi som kom med den ideen)



Ta vare på hverandre, og i morra er det atter en ny dag og nye muligheter. Lurer på hva den bringer?
Klem fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar