onsdag 7. september 2011

Går i en "lykke"rus

Da har jeg lakket hele seksjonen til min datter og det kjennes i hodet for å si det sånn!
Går i en rus...men kan også kalle det en "lykke"rus når jeg ser og hører min datters evige takknemlighet for at jeg har hjulpet henne med dette!.
Hadde jeg visst hvilken jobb det var, så hadde jeg nok hvert svært forsiktig med å uttale meg om at dette var så enkelt og greit at selv mor kunne klare det!
Hjelpe meg for en jobb. Lakken tørket jo nesten før jeg fikk dratt den ut...tålmodigheten ble virkelig satt på prøve kan man si, men så blir det flott da!
I morra skal jeg lakke andre strøket og håper den blir mørk nok!
Her er en del av seksjonen fremdeles trehvit

Her har den fått ett strøk med mellombrun lakkbeis! Den ser litt rødlig ut på bildet, men den er faktisk brun


Her er deler av middag/kaffeservice som jeg kjøpte på bruktbutikken i går. Er det ikke fint?



Ønsker alle en fortsatt fin onsdagskveld. Klem fra Elin :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar