torsdag 15. september 2011

Siste innspurt

Det går lenge mellom hver gang jeg blogger nå.
Jeg er fullt opptatt med å vaske høyt og lavt, rydde i kriker og kroker, male vinduer og jeg vet ikke hva...men det må gjøres nå.
Nå er ikke jeg så veldig glad i å vaske å rydde så fælt, men greit å ta ett skikkelig tak nå......hvorfor får dere nok vite om ikke så lenge!
Høsten er virkelig over oss nå med kald sur vind og kjølige netter.
Men det er allikevel en fin tid. Det begynner å bli flotte farger rundt oss og fargene er energigivende, og det trenger vi før vinteren setter inn!
Her er kjøkkenbenken på plass med stekeovn og oppvaskbenk!

Sopebrett og kost har fått plass i benken

Denne hylla fikk jeg tak i på loppis i Sverige i sommer, og den ble populær med alle småskuffene som hun kan ha mange duppeditter i
Her er fruktfatet på plass og skjærefjøla og kniven er klar til bruk!

To hjertekroker  har fått plass innenfor døra
Jeg har hatt en liten innspurt i lekestua også, og nå er det meste på plass. Det er snart så noe av det lyt komma inn i varmen igjen før vinteren kjæm. Da kan Leah kose seg med det inne før hun igjen kan flytte ut i lekestua igjen til våren!

Se så fint jeg har fått det!
Ønsker alle en fortsatt fin torsdagskveld. Nå er det snart helg. Ta vare på hverandre. Klem fra Elin :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar