torsdag 31. januar 2013

Carpe diem

"Carpe diem" er fransk og betyr Grip dagen!
Det har jeg gjort i dag....å for en herlig dag det har vært....har gått tur med en av mine beste venninder på over en time i dag....solen trengte gjennom skylaget og åpenbarte seg med varme stråler som traff meg i ansiktet....og fuglene kvitret i tretoppene. 

Kan det bli bedre?....ja...når jeg kommer hjem har jeg allverdens energi, og tar fatt på noe jeg skulle ha gjort for lenge siden...(men alt til sin tid)...støvsuging av nesten hele leiligheten...og denne gangen trengtes det virkelig...måtte si farvel til nydelige engletøfler, men greit å bytte dem ut av og til...så har jeg vasket klær (trengtes også) Kurven sto i fare for å gi etter av vekten av skittentøy! Les: Jeg har alt for mye klær!

Sitteunderlaget mitt

Jeg har laget ferdig sitteunderlaget mitt...og det skal jeg ha i bilen og med på tur i naturen fremover....
Ellers så har jeg begynt på noe annet til meg selv også...nemlig ei lue. Nå skal det sies at jeg bruker til vanlig ikke lue! Men når man ikke er så ung lenger blir man fort kald...og det er viktig å holde på varmen....så blir lua vellykket så dukker jeg opp i rød lue etterhvert...den er selvfølgelig strikket.
Sitter å ser filmen "letters to Juliet" sammen med yngstedattera mi...en perfekt avslutning på en herlig dag!
I morgen er det en ny dag og nye muligheter....tur med venninda mi står på programmet....og resten av dagen skal jeg gjøre "ingenting"
Det vil si...kroppen skal få hvile...det trenger den, og energien i morgen skal brukes til noe fornuftig...nemlig på meg selv! 
 
Staffeliet mitt står klar for litt fantasi og kreativitet

Klem fra Elin :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar