onsdag 23. januar 2013

Vinterkulde...

Sitteunderlag til barnebarnet mitt...nå skal jeg strikke ett til meg selv også
Vinterkulda kan være både negativ og positiv...alt ettersom hva du gjør det til selv!

Her er votter jeg har strikket på bestilling...gleder meg til å levere dem i morgen 
Jeg har valgt å ikke tenke på kulda som noe negativt...vi får uansett ikke gjort noe med den! Så hvorfor bruke energi på den når du heller kan bruke den på strikking inne i varmen?

Tennbrikketskjuler
Jeg storkoser meg om dagen når jeg har noe på strikkepinnene....trodde vel aldri at jeg skulle få sååå lyst til å strikke igjen...men nå har ikke døgnet nok timer rett og slett!

Jeg har fått lov til å ta livet og meg selv med ro om dagen og det føles godt for kropp og sjel!
Føler at jeg har fått en liten forsmak på hvordan det kan bli å komme i pensjonsalderen...nå gjør jeg rett og slett som jeg vil!
Tar vare på meg selv først og fremst og det er godt å kjenne at kroppen reagerer positivt på at den får lov til å slappe av.
Det var akkurat dette jeg trengte....og nå går det bare en vei...og det er fremover
Jeg har også noen vanskelige dager hvor smerter tar overhånd, men velger å tenke positivt og sier til meg selv...det kunne ha vært værre!

Ett av mine positive øyeblikk i livet er å få være sammen med barnebarnet mitt...her fra hyttetur hvor vi storkoste oss tross sykdom for begge to, men alt går bare man tenker positivt!
Utsikt fra hytta i Engerdal en tidlig morgen...nydelig natur
Nå koser jeg meg som sagt hjemme og gjør positive ting for meg selv. Jeg får mere energi til å gi av meg selv merker jeg og det er bra for alle de rundt meg som jeg er så glad i.

Lev i nuet og ta vare på deg selv :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar