torsdag 31. januar 2013

Kveldsstemning

Mørket kommer og legger seg som en beskyttende, men også for noen skremmende atmosfære rundt husveggene på kvelden.

Sofaen min har fått nytt grått trekk og reinsdyrskinnet ligger trygt og godt omringet av putene

Inne kan man skape akkurat den stemningen man ønsker....jeg har kost meg med litt fotografering rundt i min stue og på kjøkkenet i kveld....en snikende migrene satte desverre en demper på denne stemningen så det blir ett kort innlegg i kveld.

Ett sølvbrett har fått ny image

Her er bildet litt gulere...her må jeg korrigere litt mere på kontrast og lysstyrke.  
       Bildene har lett for å bli gulere på kveldstid om man ikke bruker blitz


Jeg unner ikke min verste fiende migrene...den varierer i styrke for hver gang, men som oftest må jeg slukke lyset...dra for gardinene og bare legge meg og vente til det går over av seg selv!
Og selvfølgelig...da er det lov å synes litt synd på seg selv.
Bildene har jeg nå lekt meg litt med og forandret på lysstyrke og kontraster...det er veldig spennende så det blir nok mange spennende bilder etterhvert når jeg får satt meg skikkelig inn i dette programmet...men i kveld ble det som sagt lite av det meste.


Håper dere får litt inspirasjon og glede ved å se innom bloggen min...følg med fremover og kom gjerne med innspill og kommentarer.
Ha en fortsatt fin kveld.

Her fra kjøkkenbordet


Her er godstolen min hvor jeg ofte sitter å strikker eller leser

Lev i nuet og ta vare på deg selv og de du er glad i <3
Klem fra Elin :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar