onsdag 15. juni 2011

Syprosjekt



Ikke noe utevær i dag heller. Og det passer meg veldig bra! Har kjøpt mange flotte stoffer fra Stoff&Stil som jeg har tenkt å sy små nydelige sommerkjoler av. Med heklede blomster på overdelen og planen er og lage flotte kjeder til av heklede blomster og perler.  Den første skal mitt barnebarn få. Så får vi se hvor de andre tar veien . De blir nok lagt ut for salg etterhvert! Nå skal jeg ta meg en tekopp med ingefær og kanel-himmelsk god!. Alene vel og merke. Godt med litt ro og stillhet hvor det blir tid og rom for ettertanke og meditasjon!
En liten engel fra Willow Tree "Angel of the heart"
Her har jeg malt en liten bastkurv som jeg fant på loppa for noen år siden. Ett lite trehjerte har fått teksten "tea for two"
En liten sommerfugl har fått plass i vinduskarmen på kjøkkenet. Den har jeg klippet ut av en gammel pocketbok og knytt en tykk hyssing rundt. Disse har jeg mange av rundt i huset. Ett hyggelig innslag som minner om sol og sommer!
Klem fra Elin
I

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar