torsdag 30. juni 2011

En gammel dør.

Det er  torsdag og snart helg. Jeg har prøvd å rydde litt i garasjen (Kanskje jeg kan få inn bilene før vinteren) Der fant jeg ei gammel bortgjemt dør i ett hjørne. Jeg hadde nesten glemt at den sto der. Den skal jeg ha enten inne eller ute på terassen. Skal den stå inne må jeg male den, men skal den stå ute på terassen skal den få være som den er. Den flasser veldig, men det er bare sjarmerende syns jeg.
Til helgen skal jeg reise til mine foreldre. Det er alltid godt å komme ned til dem. Der kan jeg slappe av i fred og ro. Jeg er veldig glad i familien min og de skal man ta vare på og sette pris på. Over sofaen i stua har jeg foreviget mine nærmeste kjære i rammer. Det er rammer som jeg har samlet på fra flere år tilbake og som har vært i alle regnbuens farver. De har fått 3 strøk med svartmaling.
I helgen er det Flisamart`n på mitt hjemsted med masse liv og morro. Så jeg skal ikke se bort fra at det blir litt shopping også.
Ønsker alle en fortsatt fin kveld. Klem fra Elin

3 kommentarer:

  1. Så fint du har fått hengt opp bildene,syns det er så vanslig og fån det til åstemme både oppe og nede.God tur og helg:-)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble:)
    så døren din da jeg kom og henta frk barbie i dag.Hvor skal den ?

    SvarSlett
  3. Er du fra Flisa, ELin? Kjenner du Arnfinn Tørrisen????

    SvarSlett