søndag 19. juni 2011

Vakre hjem&interiør

Nytt blad i handelen nå hvor man kan få masse ideer til hjemmet. Jeg har mange av disse bladene hjemme som jeg til stadighet finner ny inspirasjon i. Det er så mange kreative mennesker der ute!

Min stakkars Tilda sitter tålmodig og venter på å få skjørt over underkjolen og kanskje litt hår. Får se om det blir ei råd med det snart. Hadde alle vært like tålmodig og ta dagen som den blir,  hadde det ikke vært noen sak. Vi må lære oss til å leve mere i nuet, og ta vare på de små øyeblikk som kommer på vår vei.  Vår snille og flinke nabo kom nettopp innom med deilig sjokoladekake som han har bakt. 
Nå blir det kaffe og kake. Tusen takk til Keif.      Ha en kjempeflott søndag.  Klem fra Elin


5 kommentarer:

  1. Trenger hjelp av deg her i heimen tror jeg :)pynte opp litt.Så Tilda venter fortsatt:)Hun blir sikkert veldig fin og fornlyd når hun blir ferdig.

    Bente

    SvarSlett
  2. fornøyd skulle det står :)

    SvarSlett
  3. Hei Elin
    Gratulerer med bloggen. Jeg legger meg til som følger jeg vet du :) Det er så koselig når det kommer nye mennesker inn i denne bloggverdenen. Inspirerende og hyggelig.

    Ønsker deg en fin midtsommer aften. Mange gode klemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Hei Elin :)
    Kom over bloggen din via prinsesse Elin,
    og tenkte jeg skulle legge igjen et lite
    spor... Koselig blogg, så her la jeg meg
    til som følger ♥ Ønsker deg en flott dag
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Takk for koselige kommentarer fra dere koselige damer der ute! God helg :-) Klem fra Elin

    SvarSlett