fredag 17. juni 2011

Puter og hjerter

Ny dag og nye muligheter. Skal bare slappe av og kose meg i dag og lade opp til sommeravslutning med kjempegode kolleger i bhg i kveld. Alltid spennende og kreativt opplegg med denne gjengen av flotte damer! jeg driver som sagt med mye kreativt selv og disse strikkeputene har jeg laget av gamle strikkegensere som er kjøpt på bruktbutikk. Puta med hjerter og bilde av min bror og Yui har jeg sydd av linstoff og blonder. Hjertet er også i lin og engelen har jeg strøket på fra t-skjorte-strykeark. Utrolig hvor mye fint man kan bruke på disse strykearkene. Har brukt alt fra servietter,bilder fra blader og foto av familien som jeg kopierer over på disse arkene. Bare fantasien som stopper meg. Ønsker dere alle en koselig fredag. Ta vare på hverandre. Klem fra Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar