onsdag 3. august 2011

Sommer på stranda

Vi er nå hjemme igjen etter ei herlig og avslappende uke på hytta i Engerdal og på hytta til noen gode venner av oss i Furudal i Sverige. Der har jeg også badet! Er ikke noen badenymfe men vannet var så deilig og jeg hadde ingen unnskyldning for ikke å hoppe uti, så da ble det ett godt kveldsbad!
Det er sååå godt å komme hjemmefra noen dager. Bare slappe av og kose seg, og gjøre akkurat det man har lyst til. Vi har virkelig fått senket skuldrene og nytt å ha ferie.
Resten av ferien skal vi også slappe av, men ei dukkestue til barnebarnet skal på plass i hagen. Den skal males og beises. Det skal sys gardiner og innredes med småmøbler og annet interiør som jeg har samlet på en stund. Noe småtteri ble også kjøpt på loppis og korgmakeriet i Mora. Bilder kommer senere under denne prosessen. Jeg gleder meg som en unge til å sette igang med dette prosjektet.
Jeg er også blitt lykkelig eier av en Toyota Rav4 og den skal hentes i nærmeste fremtid...helst i går! Hi-hi.
Ønsker alle en fortsatt god sommer. Klem fra Elin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar