onsdag 10. august 2011

Høsten er her

På kalenderen er det ennå sommer og jeg akter ikke å rydde bort sommerklærne ennå. Men må nok bare innse at høsten er i anmarsj.
Det er veldig kaldt om kvelden nå og temperaturen har vært nede i 4 grader på natta.
Det er tid for å tenne mye lys inne og kose seg med innehobbyer, selvom det ikke er så stor forskjell på hva man gjør sommer eller vinter. Noe kan man gjøre året rundt! Som å male rammer f.eks....så nå har to av mine gamle broderier fått "ny" ramme. Ett Norgesglass har fått heklekant og ett lite skilt.
Men kaldt eller ikke...min eldste datter og jeg drev ute med lekestua forrrige kveld til vi ikke kunne se mer. Blir jo litt ivrig når vi først kommer igang.
I dag har jeg vært med ei god venninde og nabo på Hamar hvor vi har travet rundt i Interiørbutikker (kunne ha gått i evigheter i slike butikker), og det ble også en tur innom Panduro hvor jeg kjøpte noen wallstickers. På Feel kjøpte jeg mere av det lyseblå servise fra Modern House, Så i morra blir det te i nye kopper!
Klem fra Elin

Norgesglasset rommer te-lys som blir brukt på soverommet



Endelig ferdig med grunnarbeidet

Godt igang med veggene. Gleder meg til vi har fått på taket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar