onsdag 24. august 2011

Hverdag og høst

Hverdagen er her for fullt igjen, og jeg merker at energien ikke er helt på topp. Har begynt igjen så smått på jobb. Koselig å se igjen alle små og store. Og i efta skal vi ha bli kjentdag med barna og foreldrene. Grille og kose oss sammen. Vi voksne i bhg. skal bidra med litt sang og skuespill. Noe vi er kjempegode på!

Skoene er fint plassert ved døra!
Leah koser seg med pizza. Hun er fornøyd om hun får sitte på ett teppe på gulvet....

Denne kassa skal bli kjøkkenbenk med stekeovn og oppvaskbenk!

Leah fikk valget mellom liten og stor oppvaskkum, og valget falt på den store så hun venter nok storinnrykk av besøk!

Lekestua har fått ett strøk med beis...mangler litt, men får ta det etterhvert!

Ett lite vindu som Leah er veldig opptatt av...her står hun ofte å titter ut... 

I ferien i år har jeg hatt FERIE og det merkes på kropp og sjel, (den falt liksom litt på plass igjen) så når hverdagen er her igjen og det er mye å henge fingrene i av dagligdagse gjøremål, så merker jeg fort at kroppen har vært i hvilemodus en stund!.
Lite tid til meg selv og mitt. Det er nok grunnen til at det har blitt lite blogging i det siste.
Men har utenom alle gjøre oppgaver kommet ett stykke videre på lekestua. Det er vel den som er i fokus når jeg har litt egentid helt for meg selv. Og da koser jeg meg veldig med maling og planlegging av alt jeg skal fylle opp lekestua med! Tror det blir fint når jeg blir ferdig.....
Høsten er over oss for fullt. Jeg synes høsten er en fin tid. Flotte farger og frisk luft som gir energi. Her er det storforbruk av telys og kubbelys om dagen/kvelden og sofaen er godt brukt.

Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe ute på terassen før jeg skal gjøre noe som helst. Ønsker alle en flott dag . Ta godt vare på hverandre. Klem fra Elin :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, dere er gode på sang og skuespill! Kommer aldri il å glemme sommeravslutningen med bilrebus osv. Herlig ide og herlig gjeng!
    Fortsatt fin helg, Elin:)

    SvarSlett
  2. Hei Elin :)
    Ja, høsten er her snart, både mørkere og
    kjøligerer... Og det er tungt å starte
    på`n igjen kjenner jeg :) Tok sin tid før
    jeg begynte på blogge igjen etter ferien,
    og syns det er tungt ennå, men det kommer
    seg etter hvert her ;)
    Koselig dukkehus Leah får seg, gleder meg
    til å se mer etter hvert ღ Ønsker deg en
    fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett