onsdag 17. august 2011

Sett deg på taket og la kråka ta deg!

Det ble langt på dag før jeg kom igang med noe som helst i dag. Men når jeg først kom igang gikk det unna! 
Har lagt ferdig takshingelen i dag/kveld og satt på vindskier. Puh for en jobb. 
Ei kråke fløy i tretoppene i skogen like ved, og da kom jeg til å tenke på et vers i minneboka mi fra barneskolen....og det lød omtrent slik tror jeg: ....bla, bla, bla..og hvis ingen vil ha deg, sett deg på taket og la kråka ta deg! Men den ville nok ikke ha meg....for den lot meg være ifred!
Og godt var det for jeg har masse jern i ilden fremover.
Jeg har også fått ryddet opp rundt lekestua. Og det trengtes! Men sååå kjedelig!
Kanskje jeg skal ta en tur i skogen å finne litt som naturen byr på av småting som jeg kan ta med hjem. Har jo ikke noe fra før! Men kan jo alltids få bruk for det.
Men først en arbeidsdag i morgen og planleggingsdag på fredag.



Nå skal jeg tenne lys og ta en velfortjent hvil i godstolen før jeg skal legge meg.
Ønsker alle som titter innom en fortsatt fin kveld. Takk for koselige kommentarer. Klem fra Elin

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk nydelig god stol!!!!

    SvarSlett
  2. Ville bare innom å ønske deg en super fredag. Nå skal jeg avsted på jobb men først kose meg med en liten bloggrunde. Klem fra Elin:)

    SvarSlett