fredag 5. august 2011

Litt av hvert

Dagen i dag har vært en dag uten mål og mening. Har egentlig ikke gjort noe annet enn å hente min nye Rav4, og flydd borti vinduet for å se på den til stadighet! Fikk 5 vakre roser av bilforhandleren-koselig! Men når jeg finner frem fotoapparatet for å knipse litt rundt omkring som ett tidsfordriv, så har jeg jo faktisk gjort litt av hvert allikevel.
Har fått på ny ramme på Carl Larssons  bilde mitt, har hengt opp ett skilt jeg kjøpte forleden og flyttet litt om på noen småting inne og ute.
Har også hengt opp værmannen min ute på terassen, og som dere ser så er det inne-puslevær ute! 
Skal også male ei "rumpedame" til svigermor til hennes bursdag. Bilder kommer senere.
Ønsker alle ei kreativ og fin helg. Ta godt vare på hverandre. Klem fra Elin

Hjertet er kjøpt i Sverige på Korgmakeriet i Mora. Der har de mye fint.


Carl Larsson bilde jeg kjøpte på Loppis

Skal ta bilde av værmannen på en sommerdag med sol! Her en typisk gråværsdag!

Skiltet jeg kjøpte har fått plass her ved det hvite skapet. Er veldig fasinert av Eiffeltårnet

Dette hjertet kjøpte jeg i Sverige. Syntes det var veldig søtt, og det har fått plass på håndtaket på det hvite skapet mitt.

En fredfull engel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar