mandag 23. juni 2014

Mot normalt.....

eller er det egentlig noe som heter "normalt" i denne verden?
Føler meg uansett litt "normal" i dag....er tom i hue og kroppen er ikke med på noen av mine påbegynte gjøremål...så uansett litt mot det normale i dag også....


Så nå har jeg prøvd å strikke litt igjen...prøver litt og litt og få igang igjen fingrene etter et langt opphold etter at jeg fikk diagnosen karpaltunnelsyndrom...et syndrom jeg ikke helt ville la synke inn i mine fingre...jeg bare rett og slett ville ikke godta det!
Etter noen besøk hos min kiropraktor ser det ut som om jeg har utsatt operasjonen inntil videre...og håper selvfølgelig for alltid...er optimist og tar en dag om gangen...i alle fall er det blitt såpass bra at jeg kan prøve meg på litt strikking igjen.


På pinnene har jeg en lue med egen design...spennende og bare la maskene bli til etterhvert som jeg strikker.
Håper etterhvert å kunne få unna påbegynte prosjekter som Liverpoolgenser til min kjære, lue og votter til ei venninde og to par Veldrevotter.


TTT...ting tar tid...og det er så utrolig slitsomt...når jeg har så mye energi at det formelig renner over...men kommer ikke igang...kroppens tannhjul murrer og høres ut som ei gammal kjærring bak rattet i en bil som snart letter til himmels...Føler ofte at jeg kommer til kort med meg selv og er rett og slett litt irritert på meg selv noen ganger fordi det så ofte blir en diskusjon med meg selv som jeg ikke er enig i...
Får ikke varmen i kroppen i dag heller og den føles utrolig stiv og kald...men nå er det slutt på survinga!


Det hjelper uansett ikke å surve over dette...nå har jeg formidlet hvor fælt jeg har det i dag...så da er det på tide med dagens positive...jeg har strikket litt, tatt opp kjøttdeig til middagen....hva nå tilbehøret blir det får tiden vise...kan jo bli spennende.
Jeg har spist en deilig frokost...og til kaffen fant jeg noen deilige after eight sjokolader...hele 4 stk...ikke si det til noen da :-P
Og sist men ikke minst, jeg har snart skrevet ferdig blogginnlegg nr 4...og det hjelper å skrive...få det ut...så alle dere der ute...det hjelper å skrive ned tanker og følelser...om ikke ei hel bok som jeg ofte gjør, så bare noen få stikkord om hvordan man har det akkurat her og nå!
Og når jeg kjenner ekstra godt etter så har jeg mye å glede meg over...og livet er akkurat hva du gjør det til...og egentlig så må man ikke gjøre noe hver dag!
Man må prøve å innse at dagene ikke alltid blir slik man ønsker de skal bli, og gjøre det beste ut av den dagen man har fått i gave...og husk: Du er ditt liv <3
Hva mer kan man ønske seg?

Mitt nydelige barnebarn Leah som betyr utrolig mye for meg...hun gir dagen sol og lys!

Noen tanker og følelser fra meg med ønske om en fortsatt fin dag til alle sammen. Klem :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar