lørdag 21. juni 2014

Ny dag og nye muligheter....


Grått og kaldt i dag, men inne i stua har jeg "sola" mi sittende på gulvet....opptatt med sitt.
Barnebarnet Leah har ligget her hos meg i natt og hun våknet tidlig i dag...dvs...veeeldig tidlig.
Hun reiste seg opp i senga kl 5.20 og skrek "bestemor"...også la hun seg ned igjen og sovna...en bitteliten stund til.
Ivertfall syntes jeg at jeg akkurat hadde fått blund på øyet...men vi sov til nærmere 6,30...da krøp hun opp til meg og sa: bestefar snorker så jeg får ikke sove...han snorker ikke nå, sa jeg...i håp om at hun kanskje kunne sove litt til...nei jeg tror han er våken sier hun plutselig...med et lurt smil om munnen...vi koste oss i fem min...da var det bare å stå opp.

Her er Leah på toppen av sklia på sitt nye rom

Det er alltid koselig å ha Leah på besøk...hun gir så mye av seg selv hele tiden...og hun forteller oss opptil flere ganger om dagen hvor glad hun er i oss :-)
Og det varmer langt inn i sjela når hun sier de ordene.

Det er lørdag i dag...og vi har spist frokost og kost oss med tegning og lek...nå skal vi kjøre oss en tur og finne mange fine markblomster...turen går utpå Nes hvor det er en fantastiskflott natur...og selvfølgelig må vi ha med kakao og vaffel!
Det er viktig å kose seg sammen med hverandre <3

Villmarkblomster er vakkert



Ønsker alle en fortsatt fin lørdag. Ta vare på hvrandre. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar