tirsdag 5. juli 2011

Sommer....og blomster

Helgen er over og ny uke er godt i gang. Jeg har vært hos min mor og far hele helgen og kost meg i hagen og på Mart`n. Hagen til mor bugner av vakre blomster akkurat nå. Da jeg ikke har vært hjemme noen dager er det litt å gjøre her. Aller helst vil jeg male og sy. Men pliktene kaller først. Trives ikke og får ikke ro på meg når klæskurven er full og vel så det, og ting ligger der de ikke skal være. Så får vi se hva jeg skal gjøre etterhvert. Middagen er fortært og kaffekoppen skal nytes til fulle i sofaen, så får vi se hva min kreativitet har lyst til å gjøre videre i kveld.





Blomstene i hagen til mor er så flotte på denne tiden. Hun har alltid hatt interesse for blomster og sår det meste selv. Peonene som er i rosa og hvit har sprunget ut i full blomst nå. Jeg fikk med en av de hvite peonene og den er lagt i en bolle med vann. Den vier seg ut i hele bollen, og blir bare mer og mer vakker og dufter himmelsk.
Denne kjøpte jeg på Mart`n på Flisa i helgen. Syns den var så fin. Blir sikkert også fin å bruke til adventsstake når den tiden kjæm....men det er leeenge til. Nå er det sommer!    
      Ønsker dere en fortsatt fin kveld. Klem fra Elin

1 kommentar:

  1. Ja den klesvasken:)
    Snart middag her også.Deretter bake litt.Ser på lavkarbomuffins blandt annet.Bake med kokosmjøl.
    Spennende.
    Nyt kvelden og ikke stress ;)
    Headeren din er kjempefin :)

    SvarSlett