onsdag 20. juli 2011

Bursdagsfeiring med grilling og Oreokake

Bursdagsfeiring av yngstedattera er vel i boks. Vi har kost oss med grilling ute på terassen i dag. Dekket først på bordet inne, men så så det ut som om sola hadde bestemt seg for og bli værende sammen med oss, så da ble det dekket på ute! Vi har kost oss med marinerte poteter, marinert pepperbiff, karbonader og selvfølgelig pølser og deilig salat og Focacciabrød. Til slutt ble det deilig Oreokake og is med tilbehør til dessert. En meget koselig og vellykket feiring av vår 18 åring!
Har kjøpt meg en Georgine i dag og den fikk plass i zinkkanna sammen med en Eføy. Elsker Eføy fordi den er så lettvint å stelle (les: får ikke noe stell) og holder seg til langt utpå vinteren!



Focacciabrødet jeg bakte  ble veldig vellykket og kjempegodt!
Bordet er dekket. I bakgrunnen på bildet har jeg tre Norgesglass med kubbelys og hvite steiner. Jeg bruker glassene til mye.

 

Deilig Oreokake som fikk bein å fly på, og jeg må nok ta beina fatt i morra etter denne herlige kaloribomba!



Lene Iselin fikk nydelige roser. De har en herlig duft og flere rosa nyanse. Ønsker alle en fortsatt fin kveld. Klem fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar