torsdag 21. juli 2011

Min pikekjole

Ny dag og nye muligheter. Sola skinner og temperaturen er så herlig at mye av dagen skal tilbringes ute på terassen. Har ikke akkurat vært bortskjemt med sommervær! Skal ikke klage jeg, for er like mye å finne på inne i huset når været ikke tillater at man er utendørs! Fant igjen min pikekjole som jeg brukte ved 1-2 årsalderen her forleden og har hengt den opp på soverommet på en gammel kleshenger som min mor hadde som lita jente. Det er min mor som har sydd den så det er ekstra spesielt å ha den. I dag blir det SPA på terassen. Nå lyt raggen av og føttene må få hvile i fotbad. Kjenner jeg meg rett så blir det nok ny neglelakk også. Planene er lagt for store deler av dagen, og ett nytt trekk på puffen av ett gammelt hvitt laken skal sys, og noen syltetøyglass skal få ett strøk med maling. De skal brukes i lyktene mine på terassen. Har til nå hatt kubbelys i dem, men det blir tydeligvis drivhuseffekt inne i dem når sola står på hele dagen. (ønsker meg ett tak over denne delen av terassen) Bilder kommer senere.Blir itte arbeidsløs og godt er det. Jeg har ferie og den skal også brukes til avslapning, meditasjon og ettertanke.

Ønsker alle der ute en kreativ og avslappende sommerdag. Klem fra Elin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar