tirsdag 12. juli 2011

Sommerferie

Da er det sommerferie. I alle fall på kalenderen. Det er sur vind som herjer over østlandet og minner ikke særlig mye om sommer. Men man må ta det været som kjæm og prøve å gjøre det beste ut av det! Jeg for min del koser meg med mitt uansett vær, men må innrømme at hverdagen blir litt lettere når sola stikker frem og hilser på. Jeg skal bruke resten av kvelden foran symaskinen og hvis det ikke blir alt for sent skal ett gammelt skap få ett strøk med heftgrunn. Dette er ett skap jeg har funnet på renovasjonen og rommer fat og boller som ellers tar stor plass i kjøkkenskapene. Er veldig glad i dette skapet fordi det er plass til så utrolig mye i det. Gleder meg til å ta fatt på oppussingen av dette. Selvom jeg egentlig burde rydde i garasjen, men det har jeg satt av hele morradagen til. Med noen småpauser med kost og maling. ( hi-hi )Senere i uka skal jeg hjelpe min bror med beising og kanskje se på "ny" bil. Min bror stiller alltid opp når jeg trenger hjelp til noe, så nå er det min tur. Håper på opphold og koselig prat rundt beisebøtta.
Markjordbærene er modne og veldig søte og gode nå.

Like røde som markjordbær. Barnebarnet var veldig stolt av sine røde tånegler




Mitt gamle skap som skal pusses opp. Ønsker alle en fortsatt fin kveld. Klem fra Elin

1 kommentar:

  1. Du er skjønn. Disse mennene disse mennene...min har gitt opp. Han vet det ikke nytter å stoppe meg allikevel. Men innerst inne tror jeg disse mennene til interiørdamene er glade for vi liker å dille hjemme. Tenk hvis vi plutselig fikk oss en hobby som var langt fra hjemmet, at man nesten aldri var hjemme og når man var hjemme ønsket man at man ikke var det... jeg tror de synes det er kjekt at vi liker å holde her hjemme jeg. Men å innrømme det...iallfall ikke min mann. Det hadde vært det samme for han som om han skulle sagt at chippendales var fantastiske:))

    SvarSlett