onsdag 13. juli 2011

Sommerferie og eggehvit maling

Det er helt stille i huset og kaffen nytes mens jeg lurer på om jeg skal gå ut i den rotete garasjen, male skapet mitt ett strøk med eggehvit eller legge meg rett ut i hengekøya med ei god bok. Jeg har ferie men klarer ikke å slappe helt av når jeg vet at garasjen burde vært tømt! I garasjen står det fremdeles mange trekasser og lurer på hva de skal brukes til. Jeg har alt for mange så nå legges noen ut for salg. Nå forsvinner sola så har bare to ting å velge i. Sitter også og ser litt på flotte blogger for å få litt inspirasjon, og en av bloggene har jeg fulgt med i lengre tid og er en god inspirasjonskilde! Den heter Prinsesse Elin og kan ses under blogger jeg følger! Verdig ett besøk!

 
Skapet har fått ett strøk med grunning, og nå må det pusses før to tre strøk med eggehvit. Ha en fortsatt fin dag med eller uten sol. Gjør det beste ut av det. Lev i nuet og gjør noe positivt som gjør dagen til ett nytt og godt kapittel i resten av ditt liv. Klem fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar