torsdag 28. juli 2011

Zaloflaske og brilleetui

Ny dag og nye muligheter. Har heklet ferdig zaloflaskas nye flotte kjole. Nå kan den få stå på kjøkkenbenken å stråle omkapp med oppvaskbørsten! Været er litt overskyet men sola titter frem bak skylaget og sekken er pakket. Vi har tenkt oss en tur opp på snaufjellet i dag, og straks jeg er ferdig her bærer det av gårde. I sekken ligger også to nye etuier til våre solbriller som jeg sydde i går kveld .( og selvfølgelig kaffe og kvikklunsj ) Kjolene måtte vike ennå engang. Men trengte så veldig noe å ha solbrillene i som ikke tok så stor plass. Gleder meg til turen opp på fjellet. Frisk luft, stillheten, vakker natur og godt selskap. Hva mer kan man ønske seg? Ønsker alle som titter innom en flott dag. Ta godt vare på hverandre. Og husk: Det er lov å si at du er glad i de rundt deg. Klem fra Elin :-)

Etuiene er laget av linstoff i naturfarge og påsydd strykemerker strøket på hvit lin. ( fant motivet på google ) Jeg brettet ikke inn kanten rundt, men lot den være slik at det ble en fin ramme rundt bildet isteden. Teksten Amour er fransk og betyr kjærlighet Nederst i hver ende på båndet trædde jeg innpå en perle slik at det  ikke forsvinner inn i løpegangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar