onsdag 6. juli 2011

Litt av hvert

Ny dag og nye muligheter. Jeg er fremdeles oppe alene og det er stille og rolig i huset, og jeg nyter kaffekoppen i fred og ro og tenker på hva jeg skal bruke denne nydelige dagen til. Det er snart sommerferie og må forberede litt håndarbeide jeg skal ha med på tur. Har laget halskjeder som skal følge med kjolene jeg driver å syr, og det er fint å ha med som småpussel. Jeg har kjøpt meg ennå mere stoff fra Stoff og stil, så blir ikke arbeidsledig. (de har så mange flotte stoffer der) I dag skal jeg sy Lavendelposer. Har mange gode venner jeg skal gi dem bort til. Bilder kommer senere!

Her er de nye stoffene fra Stoff og stil. Har også kjøpt nye treperler fra Biltema som matcher alle stoffene.
To av halskjedene jeg har laget. Blomstene er til bærestk. på kjolen. Dukka til Leah skal også få kjole og halskjede!


Her nytes kaffekoppen på morran. Ønsker alle en flott dag. Ta vare på hverandre og gjør noe positivt for deg selv. Klem fra Elin

2 kommentarer:

  1. Ha en fin dag du også :) den vesle frøkna kommer til å få mange fine kjoler tror jeg.
    Hva tar du eventuelt for å sy en kjole i str 1 år?

    SvarSlett
  2. Hei...jeg kommer til å ta 375,- for kjolene. Og da følger det med ett halsekjede med heklede blomster og treperler.Klem :-)

    SvarSlett