lørdag 30. juli 2011

Fra veske til solnedgang.

Jeg sitter her med kaffekoppen og nyter en vakker utsikt badet i sol. Denne vakre dagen skal nytes til fulle. Det blir nok en fjelltur på oss i dag også. I går sydde jeg ferdig veska som barnebarnet mitt skal få. ( den passer til kjolen hun har fått ) før den flotte solnedgangen her oppe. Da slapp jeg alt jeg hadde i hendene og snublet over dørstokken med fotoapparatet. Jeg elsker å ta bilder i naturen og det har blitt endel opp igjennom årene. Nå kjenner jeg lukten av stekt bacon og egg så da er det tid for en sen frokost i det fri.
Ønsker alle som titter innom en herlig dag. Klem fra Elin
Veska ble ferdig i går kveld, men måtte vente med bilder til i dag.

Logoen min er på plass. Syns det ble ei fin veske til ei nydelig lita "dame" Leah elsker vesker hvor hun kan putte masse duppeditter i. Og tro meg....det har hun endel av!




Disse bildene ble tatt fra hytta i går kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar