torsdag 28. juli 2011

En ubeskrivelig fjelltur

Dagen i dag har vært fantastisk og innholdsrik på mange måter. En fjelltur på over 4 timer har gjort godt for kropp og sjel. Sola har vært fremme store deler av dagen og har bidratt til at jeg har blitt litt solbrent, men jeg kjenner nå at kroppen trengte denne turen.
Er godt avslappet og sliten på en god måte.
Jeg er glad i å ta bilder av små detaljer i naturen som kommer på min vei. Jeg har lært meg til å leve mere i nuet ( her og nå ) og det bidrar til at jeg legger mer merke til de små detaljer og øyeblikk som er verdt å ta med seg. Jeg har tatt endel bilder på dagens fjelltur som jeg har lyst til å vise dere. Det er en ubeskrivelig natur her oppe.......

Turens høyeste punkt på Røskalhøgda 1131 m.o.h.

En sildrende bekk






Ta vare på hverandre. Klem fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar