torsdag 7. juli 2011

Lavendelposer

Det er alt torsdag og jeg tar helgen nå. Skal pakke kofferten, og i morgen reiser jeg til Sverige sammen med ei venninde på hytta deres. Håper det dukker opp noe Loppis! Og da må vi selvfølgelig innom og titte litt. Håper å finne meg ett vaskebrett som jeg har ønsket meg lenge. I går kveld sydde jeg Lavendelposer til mine arb.kolleger og det blir nok noen poser i kveld også. Det lukter deilig Lavendel i hele huset. Men før jeg skal pakke og sy skal jeg kose meg med en kaffekopp og deilig marsipankake (hvis det er igjen noe av den) som jeg bakte til min kjære mann her forleden.
Her er Lavendelposene jeg sydde i går kveld. Jeg har brukt strykemerke som jeg har laget fra en serviett.

Denne bollen kjøpte jeg på Feel fra Modern House. De hadde kopper og asjetter også. Så dette har jeg lyst til å kjøpe mer av. En nydelig blåfarve.

Noen positive ord til ettertanke. Dette Linhjertet har jeg sydd og brukt strykeark på. Ønsker alle en fortsatt fin kveld. Klem fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar